Monday 16 March 2009

Fotomorro 16. mars 2009

Jeg føyk rundt med kjempesaks og sag for å fjerne døde blader fra Agavene. Og det var nære øyet. Heldigvis har jeg et lite Canon Ixus attached. Det er liksom blitt en utvekst på kroppen :)
20090314_Treefrogs_101_1
Kanskje jeg kan være med på Fotomorro med denne? Så føyk jeg videre bortover i hagen for å fikse litt på en palme og jammen holdt jeg på å trimme den lille trefrosken som satt inne i mellom de tørre og stive bladene på en liten palme av noe slag. (Jeg har bare sett dem som potteplanter hemme i Norge :)
Maison Tranquille 20090314_Treefrogs_103_3

4 comments:

Monica said...

Wow - ikke vanlig å se slike nei! Nesten litt skremmende skummel, samtidig som fasinerende og søt (vel, nesten i allefall - haha)
Artig bidrag til AwardUtfordringen :-)
Takk for at du deltar!

ninabakke said...

Stilig :D

Mvh Nina
www.fotoverden.blogspot.com

Jeanette Jess1 said...

Flotte og spennende bilde,ikke slike som blir tatt i min have,nei ;o) hadde godt kunne byttet en stund ser jeg,ser herlig ut når våren har kommet så langt-

The single girl! said...

Så kult da! Skikkelig vårbilder dette da, sku ønske det var slik i min hage også!